mandag den 25. juni 2007

YouTube med brokkeri

Har leget med YouTube i dag. Søgte på mit yndlingsemne pt. (Borneo) og var lige ved at falde i svime over alle de dejlige muligheder, der viste sig. Tænk at tage på bjergbestigning på Mt. Kinabalu eller besøge orang utangerne i Sepilok igen....
Men ak, fornøjelsen blev ved forventningens glæde. For min maskine gav sig godt nok i kast med at loade videoerne, men den loadede og loadede og kom aldrig videre. Da Christian var i lokalet for at opgradere, spurgte jeg ham til råds: Var maskinen mon for bedaget? Der skulle ikke være noget i vejen med maskineriet, men hvad der i øvrigt hindrede min adgang til gensyn med Borneo, lå ikke helt klart.
I løbet af 0 komma dut havde jeg dog fået sat arbejde i gang, for skidtet skulle jo fungere, når YouTube var på i denne uge! Jane blev tilkaldt, og de to rodede et stykke tid med firewall og indstillinger.
Det kom ikke til at fungere i dag. Jeg har fået anvist en lidt besværlig omvej over MediaPlayer, som skulle fungere, men jeg tror de kloge teknikere stadig funderer over, hvad der kan være i vejen... Måske går det nemmere i morgen eller i overmorgen.

Ingen kommentarer: