onsdag den 27. juni 2007

del.icio.us og Firefox

Opdagede i går (på min hjemlige Mac), at browseren Firefox kan suppleres med en lille add-on, der tillader,at man fletter del.icio.us ind i browserens toolbar. Gå direkte til dine yndlingswebsteder via del.icio.us - allevegne, hvor du er i nærheden af et tastatur, lyder det forjættende!

Jaja, jeg vovede forsøget og måtte først igennem lidt login-brok. Jeg har lavet min egen google-konto herhjemme (før jeg fik den på biblioteket), så jeg har ikke min 23-ting lige ved hånden. Og hvad var det nu jeg havde brugt til lige netop delicious??

Nåh, delicious-linket poppede op, men godt nok tog det samtidig delvist magten over toolbaren og fjernede noget google-væsen, jeg plejede at have. Ved snart ikke, om det så er bedre at have delicious... og hvordan er det så, jeg slipper af med det, hvis jeg foretrækker at vende tilbage til status quo?

Jeg foretrak at lade det ligge, havde brugt tid nok! Så får vi se...

Ingen kommentarer: