mandag den 4. juni 2007

Status 4. juni


Har fået oprettet 2 blogs og er i vildrede med om den sidste af dem (som jeg har skrevet de fleste indlæg i) overhovedet bliver set/læst i 23 ting-projektet??

Jeg er lidt forsinket. I dag har jeg leget med Vod:pod og hentet videoer ned og lagt dem pænt i min blog - den anden. Desværre kan teknologioen ikke helt følge med: Mine videoer loader men nægter at lade sig afspille. Jeg havde ellers sådan glædet mig til at tage på helikoptertur over Tip of Borneo (Borneos nordspids), men den gik altså ikke i denne omgang - eller måske bare ved den computer jeg lige nu sidder ved...

Jeg har også fornøjet mig med billedgeneratoren, men må konstatere, at det nok ikke lige er mig at anvende den slags. Masser af muligheder - faktisk uoverskueligt meget - og så alligevel ... ikke lige det, jeg kunne tænke mig.

Ingen kommentarer: