mandag den 13. august 2007

Status

Jeg gennemgik status-listen for et par uger siden og satte mine 1-taller. Manglede et par ting, som jeg nu har forsøgt at samle op på.

Har registreret mig hos Technorati (fint sted, hvor man snildt kan fortabe sig i at søge spændende blogs op) og hos Blogmusik. Det sidste sted viste det sig, at jeg rent faktisk havde oprettet min profil, og en playliste var gemt, hvis jeg ellers skulle have lyst - og/eller tid!! - til at høre Sting og Paul Simon. Jeg havde bare fuldstændig glemt, at jeg havde været på besøg i blogmusik-land...

Jaja, min hukommelse er ikke hvad den har været. Ved det skam godt!! Eller også er der bare alt for hurtigt kommet en ny "ting", der har krævet plads i hukommeren?

Nok om det. Afsted med stauslisten. Og så er vi klar til 23ting+...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.